Indhold af personale.
|
Tenna Andersen Pædagogisk afdelingsleder - ta@thyprivatskole.dk
Uddannelse: Professionsbachelor som pædagog 2005 fra Aalborg socialpædagogiske seminarium. Diplom i ledelse 2016, UCN Aalborg.
Det motiverer mig at arbejde med konstant udvikling. Uanset om det er hos børnene, den enkelte medarbejder eller hele organisationen, så er vi nødt til at være i konstant bevægelse. Det er vigtigt for mig at motivere medarbejderne, og at vi sammen fejrer de små successer. Men vi må ikke hvile på laurbærrene, og aldrig stille os tilfredse med “godt nok”, men bevare de høje ambitioner for organisationen og dens medlemmer.
|
Jens Martin Nystrup Konstitueret skoleleder jm@thyprivatskole.dk
Uddannelse: Diplom i ledelse 2020 - Master i læreprocesser 2018 - Folkeskolelærer fra Jelling Seminarium med linjefagene engelsk, idræt og dansk.
Jeg finder det motiverende at kunne være med til at udvikle og kvalificere læringen i hele organisationen. Endvidere er jeg optaget af, at vi bliver nysgerrige og undersøgende i vores praksis, og vi løbende evaluerer og optimerer kvaliteten på forskellige læringstiltag med afsæt i emperi og forskning. |
RIkke Lyng Østervig Andersen Lærer - rl@thyprivatskole.dk
Uddannelse: Uddannet lærer fra University College Nordjylland i Aalborg sommeren 2016 med linjefagene matematik, fysik/kemi og historie.
I mit arbejde brænder jeg for den faglige udvikling, vi skaber gennem undervisningen, og den personlige dannelse eleverne gennemgår som del af deres skolegang. Det hele menneske er for mig et mål med mit arbejde. |
(Billede på vej) Steen Asgeir Petersen Lærer -
|
Gitte Bøgild Andreasen Lærer - ga@thyprivatskole.dk
Uddannelse: Uddannet lærer fra Nr. Nissum seminarium i 2010, med linjefagene: matematik, biologi, fysik/kemi og idræt. Tryghed i relationerne er særlig vigtig for mig i mit arbejde med børn og unge. |
Laila Friis Halvorsen Lærer - lh@thyprivatskole.dk
Uddannelse: Folkeskolelærer i 1994 Diplomuddannelse i Pædagogisk Psykologi 2008 Diplommodul i Fagdidaktik og klasseledelse 2015.
Jeg brænder for trivsel i hele organisationen - lige fra elever til kollegaer. Endvidere brænder jeg for at bringe eleverne i faglig udvikling og særligt glædes jeg når eleverne knækker læsekoden. |
Mikael White Lærer
Uddannelse: Uden kendskab til vores egne grænser og evner, er vi ikke i stand til at udfordre os selv hverken fagligt eller socialt. Jeg stræber efter, at kunne bevæge mine elever ud af deres “comfort zone”, og se om vi sammen kan finde nye højder. |
Louise Anna Hedegaard Boesen Lærer
Uddannelse: Jeg er uddannet lærer fra Aalborg Lærerseminarium (nuværende UCN) i sommeren 2000 med linjefagene idræt og engelsk. Desuden har jeg undervisningskompetence i dansk - svarende til dansk som linjefag. |
Trine Kjær Overgaard Lærer samt vikar i skole, sfo.
|
Thomas Broen Støttelærer
Uddannelse: Uddannet lærer fra Hjørring seminarium i 2018. |
Siri Katharina Graversen Pædagog i skole og SFO - sg@thyprivatskole.dk Uddannelse: Uddannet pædagog i 2015 med speciale i børn/unge og med linjefag indenfor værksted, natur og teknik. Jeg brænder især for den æstetiske og kulturelle læring. Dette gør jeg gennem forskellige kreative og eksperimenterende projekter og udtryksformer sammen med børn i alle aldre.
|
Pernille Holmbech Prindsholm Pædagog
|
Bente Kusk Pædagogmedhjælper
Uddannelse: Højere handelseksamen. Kontoruddannet i 1987.
Jeg brænder for at give børnene omsorg, tryghed, ro og nærvær og se, at det får børnene til at trives og udvikle sig. Give børnene en sjov, lærerig og udfordrende hverdag. At læse, synge for og med børnene. Leg på alle planer både ude og inde for at stimulere børnenes motorik. |
Lene Westergaard Pædagogmedhjælper
Uddannelse: Uddannet kontorassistent tilbage i 1988, efterfølgende medhjælpende ægtefælled i min mands landbrug, hvor vi havde børn i aflastning og var mentor for unge mennesker fra bla. Elmelund i Thisted. Synes det er fantastisk, at se hvordan børn i alle aldre udvikler sig, at de bliver set, og mødt som dem de er, være nærværende og have det sjovt. Være med til at støtte dem i deres udvikling, at give de får en god start til deres videre færden ud i livet. Samarbejdet med forældrene/hjemmet. Læse, synge, være kreativ, være ude, være med til at børnene er glade/ tilpasse og får en god dag. |
(Billede på vej) Nanna Thomsen Pedersen Pædagog
|
Lotte Dahl Poulsen Pædagog Uddannelse: Uddannet pædagog fra Thisted pædagogseminarium i 1999. Jeg er optaget af uderummet og de mange muligheder, der er forbundet hermed, og så prioriterer jeg barnets sproglige udvikling højt i mit pædagogiske arbejde. |
Anja Gadegaard Bukh Pædagog Uddannelse: |
Trine Tophus Larsen Pædagogmedhjælper. Uddannelse: Kandidat i idræt og psykologi, færdiggjort i 2020. Jeg er motiveret for, i børnehøjde, at forstå børnenes forskellige praksisser og fællesskaber, for at kunne skabe gode betingelser for børnenes trivsel, udvikling og tro på egne evner. Derudover er jeg interesseret i at få fysisk aktivitet og bevægelse ind i børnenes hverdag, da jeg ser det som en vigtig brik i børnenes fysiske og mentale udvikling og generelle sundhed.
|
(Billede på vej) Kirsten Kondrup Knudsen Pædagog |
Dorthe Godiksen Pædagog |
|
|
Malene Winther Tegtmejer Ernæringsassistent Uddannelse: Uddannet Ernæringsassistent siden 2012. Jeg brænder for, at lave "hjemmelavet" mad. Og jeg er stor fan af grøntsager!
|
(Billede på vej) Marie Ravn Shelløe Rengøringsassistent Vikar, skole
|
||
|